Ga naar hoofdinhoud

Klantenservice

De Klantenservice van Zuyderland Zorgcentra, Zuyderland Thuiszorg en Zuyderland Thuishulp is bereikbaar via:

Telefoonnummer: 088 – 458 8888

U kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Vaak komt de behoefte aan zorg erg plotseling, door een ongeval of ziekte. Soms ontstaat de behoefte geleidelijk en wilt u zich oriënteren op de mogelijkheden aan hulp of zorg. In iedere situatie die zorg vraagt, voor korte of langere tijd, kunt u een beroep op ons doen; wij helpen u verder.

Samen met u kunnen we het gehele pakket op het gebied van zorg, wonen en welzijn doornemen. Zorg kan worden geleverd in zorgcentra, in dagvoorzieningen, aan huis, in appartementen, in aanleunwoningen. Daarnaast is het voor u misschien aantrekkelijk om gebruik te maken van alarmering, activiteiten, restaurantvoorziening en overige servicediensten.
Met vragen op het gebied van wonen, zorg en welzijn kunt u terecht bij onze Klantenservice.
Telefoonnummer: 088 – 458 8888. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

 

Wat is cliëntondersteuning?

Alle mensen met een Wet Langdurige Zorg (Wlz)-indicatie krijgen met ingang van 2015 meer mogelijkheden om zich te laten ondersteunen bij het regelen van hun zorg. Zij kunnen hulp krijgen van een onafhankelijke cliëntondersteuner. Deze hulp is gratis. De cliëntondersteuner helpt de klant of naaste met alle vragen rondom het regelen en de uitvoering van langdurige zorg.

 

Wie geeft cliëntondersteuning?

Klanten met een ondersteuningsvraag kunnen zich richten tot de klantadviseurs van het zorgkantoor. Ook zijn er twee onafhankelijke organisaties gecontracteerd; MEE en Adviespunt Zorgbelang.